WeG op WeG - Reisverslag uit San José, Costa Rica van WeG - WaarBenJij.nu WeG op WeG - Reisverslag uit San José, Costa Rica van WeG - WaarBenJij.nu

WeG op WeG

Blijf op de hoogte en volg WeG

21 Februari 2017 | Costa Rica, San José

t is me gelukt!
een reisverslag enne....
We zij op WeG!

We hadden een ietwat bizarre vlucht. We werden erg verwend door een schat van een stewardess en we hebben zelfs nog effe kunnen slapen. :-)
We vlogen in een Boeing 777 die vliegen heel smooth. Je kan een euro op zijn kant op je tafeltje laten staan.
Maar ineens; halverwege de vlucht een dik uur heftige turbulentie! Zo erg dat het cabine personeel zich moest gaan insnoeren. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Het was behoorlijk heftig!
Scairy..
Maar het liep goed af.
Waarschijnlijk door de VIP gast die we aan boord hadden...
Dat leg ik strakjes uit...
We kregen op de luchthaven een welkomsdouche van gewijd water. Het vliegtuig werd door de brandweer nat gespoten.
We werden onthaald door de aartsbisschop.
Half Panama was op de luchthaven.
Pers, televisie en een militaire erehaag.
Gekkenhuis! Wat een drukte! In de warme, stampvolle aankomsthal verdrong men zich om een glimp op te vangen van de heilige Maria van Fatima... Een beeldje...
Zij wordt de komende weken door de straten gedragen om een of ander feest te vieren.
Ik denk dat het vliegtuig gedoemd was neer te storten, maar dankzij onze eregaste leven we nog :-D.
Overigens reisde ze gewoon economy class :-D

Tot later op WeG

  • 22 Februari 2017 - 15:45

    Ruth Herfst:

    Hi there, what an exciting start to your trip. Believe it or not we also had a nasty time when we were flying over the Atlantic. We were about an hour outside Miami when we experienced such turbulence and our plane was very old so I thought it was going to come apart at the seams. Henk was NOT happy as he's a very reluctant flyer. I look forward to reading your next installment.

  • 22 Februari 2017 - 16:24

    Fia Wessels:

    Hallo lieve WenG, wij vlogen terug uit Amerika ook met een 777 en wij kregen ook ernstige turbulentie van bijna een uur zodat het personeel ook in de veiligheidsriemen moest, zo vertelde Frans mij dat want ik had op het juiste moment een slaappil genomen. Geweldige timing van mij:) maar gelukkig zijn jullie goed aangekomen, wel bizar met al dat volk en pers daar aanwezig. ook dat maakt zo'n reis zo bijzonder. nou ik heb nog net niet de grond op Schiphol gekust, zo blij was ik om weer uit het vliegtuig te zijn. frans en ik wensen jullie een hele fijne vakantie. dikke knufffel.

  • 22 Februari 2017 - 22:25

    Corrie Neeleman Kouwenhoven:

    Wat leuk ik ga jullie zeker volgen.
    Zal wel spannend geweest zijn die turbulentie. Blij dat alles goed is gegaan tot het volgende verslag geniet ervan

  • 22 Februari 2017 - 22:24

    Michel :

    Geen rustig begin van de vakantie. Maar eind goed al goed

  • 23 Februari 2017 - 00:16

    Francis:

    Hoi hoi ,
    Leuk jullie weer te volgen met al die gezellige reisverslagen !!
    Inmiddels zijn jullie vast al bijgekomen van de heenreis , dussssss
    Heel veel plezier !! En ik kijk uit naar jullie verhalen .
    Dikke kus allebei , Francis

  • 23 Februari 2017 - 11:07

    Coralien En Jan Jaap:

    Waarschijnlijk zijn jullie de stormdepressie Doris gepasseerd... Kan inderdaad aardg tekeer gaan in de lucht. Dat jullie dat als globetrotters nog niet eerder hadden meegemaakt, is wel bijzonder. Veel plezier verder!

  • 23 Februari 2017 - 13:56

    Geiske:

    Vreselijk! Als ik het lees voel ik mijn buik al samentrekken. Maar toch weer goed gegaan en jullie vakantie kan beginnen. Heel veel plezier en ik kijk al uit naar jullie eerst volgend reisverslag

  • 27 Februari 2017 - 21:54

    Juliske:

    Wat een verhaal Willem en Gwen.
    Wat fijn dat jullie zo gezegend aan jullie reis zijn begonnen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

WeG

Actief sinds 13 Feb. 2017
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 4029

Voorgaande reizen:

03 Februari 2020 - 04 Maart 2020

WeG door Belize

21 Februari 2017 - 06 April 2017

WeG door Costa Rica en Panama

Landen bezocht: